piątek, 2 listopada 2012

Spotkanie lubelskich bloggerek 27.10.2012

Ostatniej soboty miałem przyjemność zagościć jako fotograf na Spotkaniu lubelskich bloggerek
w restauracji Fatamorgana na lubelskim deptaku.
Przyznam szczerze, że była to pierwsza moja przygoda z tego typu zdjęciami.
Głównym problemem było słabe oświetlenie no i żywiołowe blogerki, które potrafiły
poruszyć się w najmniej spodziewanym momencie :)
Najlepsze zdjęcia przedstawiam poniżej.

Dla dziewczyn linki do wszystkich zdjęć ze spotkania:
 http://www.sendspace.pl/file/471c76eda3c7b2b020582c6 - część 1
 http://www.sendspace.pl/file/ffaf19416d9c5840ec66ef3 - część 2

Pliki zabezpieczone hasłem, jeżeli jeszcze go nie znasz napisz ;)






3 komentarze:

  1. Adrianie, ukłony w Twoją stronę ode mnie i myślę całej grupy blogerek :)
    Bardzo Ci dziękuję, jakość zdjęć przeszła moja oczekiwania :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie jesteśmy Ci naprawdę bardzo wdzięczne!!!!!! :* Tym bardziej że sama zapomniałam zabrać swojego aparatu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia :)
    życzę powodzenia i dużo cierpliwości w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń